Asiakaspalvelu ja tilaukset

La Nina Oy on Silk Oil of Morocco  ja NORVELL– kauneudenhoitosarjojen maahantuoja Suomessa.

Verkkokaupastamme saatte molempien sarjojen kuluttajatuotteet jotka ovat Suomen valikoimassa.

Voitte tehdä ostoksia verkkokaupasta ympäri vuorokauden – silloin kuin teille parhaiten sopii!

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9 -16

AMMATTILAISILLE tukkuhinnoilla ainoastaan nina@lanina.fi tai soita 050-5911431

nina@lanina.fi

Lämpimästi tervetuloa ostoksille!

PALAUTUS, VAIHTO JA NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN

Tuotteillamme on 14pv vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksen ehtona on käyttämätön ja myyntikelpoinen tuote joka on myyntipakkauksessa.

Ota meihin aina yhteyttä ennen palautusta. Palautus on ilmaista 14pv sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Käytämme vain Postin palvelua palautuksissa asiakaspalautus tunnuksemme on 637574.

Tuotteen palautusosoite: La Nina Oy, Läntinen Harjutie 11, 07920 Loviisa

Tilauksen noutamatta jättäminen tai tilauksen peruuttaminen ilman yhteydenottoa: Noutamattomista paketeista aiheutuneet kulut veloitetaan jälkikäteen.

HUOM! Palautunut paketti ei ole palautus!

TOIMITUSKULUT

Yli 150€ tilaukset rahtivapaasti, myös ovelle toimitettuna.

Yli 80€ tilaukset rahtivapaasti postiin toimitettuna.

Alle 80€ tilaukset postista noudettaville lähetyksille 6€.

Tilauksille 0-150€ lisätään kotiinkuljetus palvelu 8€ .

TOIMITUSAIKA

Tilauksesi toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Olemme yhteydessä jos toimitusaika pitenee.

VIALLINEN TUOTE /LÄHETYS

Jos huomaat paketin olevan rikkoutunut tai muuten kärsinyt – tee heti vahinkoilmoitus Postille. Suosittelemme, ettet vastaanota lähetystä.  Ole heti yhteydessä meihin.

Jos huomaat, myöhemmin että tuote on viallinen – ota heti yhteyttä sähköpostilla ja selosta tilanne. Otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse.

KONE- JA LAITETAKUU

Myymillämme koneilla ja laitteilla on 12 kk:n takuu, jollei tuotetiedoissa erikseen muuta mainita. Kosmetiikkatuotteilla ei ole takuuta, mutta viallisesta tuotteesta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

JÄLKITOIMITUKSET

Emme toimita loppuneita tuotteita jälkitoimituksina.

 

ERIMIELISYYSTILANTEET

Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.